Tuesday, September 30, 2014

Balance of September 2014

During the month of September, I reviewed the following:

Books:
- "The Unholy" by Paul DeBlassie III. Read my review.
- "The Yellow Face" by Sir Arthur Conan Doyle. Read my review.
- "A Cry of Honor" by Morgan Rice. Read my review.
- "The Stock-Broker's Clerk" by Sir Arthur Conan Doyle. Read my review.
- "The Gloria Scott" by Sir Arthur Conan Doyle. Read my review.
- "Peril in the Park" by Barbara Venkataraman. Read my review.
- "The Musgrave Ritual" by Sir Arthur Conan Doyle. Read my review.
- "A Vow of Glory" by Morgan Rice. Read my review.
- "The Reigate Puzzle" by Sir Arthur Conan Doyle. Read my review.
- "The Crooked Man" by Sir Arthur Conan Doyle. Read my review.
- "Gameland - Episode 6 - Kingdom of Players" by Saul W.Tanpepper. Read my review.
- "The Resident Patient" by Sir Arthur Conan Doyle. Read my review.

No comments:

Post a Comment